- stanovení priorit, delegování, plánování
- psychologické aspekty organizace pracovního dne
- vnitřní a vnější zdroje časových ztrát, návrhy konkrétních opatření
- analýza pracovního stylu
- zamyšlení nad různými způsoby řízení z hlediska časové efektivnosti, způsoby řešení problémů
- opatření proti časovým ztrátám při jednání s návštěvníky, telefonování, zpracování písemností
- příprava a efektivní vedení porady
- tvořivé myšlení – brainstorming, mind map
- složité komunikační situace – např. jednání s rodiči, vyslovování kritiky, motivování podřízených, urovnávání konfliktů
- příklady praktického využití komunikačních dovedností – komunikace v emočně vyhraněných situacích, jednání s problematickou
osobností, možnosti zvládání výlevů zloby a agresivity, zklidňující taktiky, vyjadřování vlastního hněvu, umění ukončit rozhovor (problém
s mnohomluvností), zvládání i jiných náročných interpersonálních situací
Zpět
|